הטכנולוגיה לשירות הכושר

פרוג’ים, המובילה בתחום ציוד ספורט וכושר בישראל, מציעה מגוון מוצרים חכמים המחוברים לאפליקציות ייעודיות. בואו לקחת את אימוני הכושר שלכם צעד אחד קדימה, וליהנות מתוכניות אימון של טובי המאמנים בעולם, וממשוב בזמן אמת על הקצב וההתקדמות שלכם/ רבקי ליקובר

הקורונה האיצה תהליכים בעולם בתחומים רבים. אחד הבולטים בהם הוא הגברת הפעילות מהבית. אנשים רבים גילו את היתרונות שמאפשרת להם פעילות עצמאית. הם אינם תלויים בקבוצה ובשעות פעילות מוגדרות. בנוסף, האימון העצמאי מאפשר למתאמן להתקדם בקצב האישי שלו.

החיסרון שלכאורה קיים באימון עצמאי הוא היעדר הדרכה מקצועית. לכאורה, כי מי שיבדוק יגלה מכשירי כושר ייעודיים המלווים באפליקציות. אפליקציות בהן המתאמן יכול לצפות בסרטונים בהם מאמנים ברמה בינלאומית שעברו השתלמויות ברחבי העולם- מעבירים הדרכות וידאו ושיעורים המובילים את המתאמן שלב אחר שלב בצורה מובנית בתוכניות אימון מדורגות ומקצועיות ברמה בינלאומית. האפליקציות מחוברות למכשירים, מנטרות ומודדות את הפעילות בהם וממשבות את המתאמן על התקדמותו.

פרוג’ים ספורט – PROGYM, חברה מובילה בתחום הספורט ואימון הכושר, מייצגת בבלעדיות בישראל מותגים בינלאומיים בתחום הספורט, אימון כושר ומכשור מקצועי לחדרי כושר ומציעה מגוון מוצרי ספורט ואימון מקצועיים.

בכתבה זו נסקור את מכשירי הכושר המתקדמים המלווים באפליקציות אימונים. כי לנו בפרוג’ים חשוב שתפיקו את מיטב הפונקציונליות הטמונה בכל מכשיר, וחשוב לנו יותר- שתגיעו למקסימום הכושר והבריאות בצורה הכי נוחה וידידותית.

YBELL

משקולת ה – YBell, היא מערכת היברידית מהפכנית של 4 מוצרים במשקולת 1 שנועדה להגביר את יעילות האימון שלך.

משקולת YBell פותחה על ידי אהרון לורנס, מאמן כושר אוסטרלי בשיתוף עם המעצב התעשייתי מייקל.

 היא מאפשרות לכם לבצע אימון בצורה בטוחה עם כמה שפחות ציוד, ומגיעה בגדלים שונים הנעים בין XS-XL כך שכל אחד או אחת יכולים למצוא את הגודל הנכון עבורו. היתרון במשקולת הזו הוא שמעבר לכך שהיא מתאימה לאימון בחדרי הכושר, היא מתאימה לאימון ביתי, בחוף הים, בפארק או בכל מקום בו תבחרו להתאמן.

YBell

  • עוצב ותוכנן על ידי מומחים בתחום כושר ועיצוב תעשייתי
  • לא מחליק, ללא חלודה ( ניאופרן )
  • אידיאלי לאימון בכל מקום
  • יעילות מוכחת באימונים

אפליקציית YBell Fitness

עם הרכישה של משקולות YBell, ניתן להוריד חינם את אפליקציית YBell Fitness, באפליקציה קיימות מגוון תוכניות אימון המיועדות לרמות שונות הממקסמות את השימוש במשקולות לכל רמה. באפליקציה ניתן למצוא סדנת מבוא, בה מוצגים העקרונות הבסיסיים לשימוש במשקולות YBell, המיועדת למשתמשים מתחילים.

בנוסף קיימים באפליקציה סרטוני הדרכה מתקדמים המיועדים למתאמנים מנוסים ומקצועיים יותר,  וכן קיים קורס אימון  המיועד למאמני כושר, בו ניתן ללמוד טכניקות שונות בטוחות ויעילות לשיפור חוויית האימון במשקולות YBell.

 המוטיב המשותף לכל שיעורי הוידאו באפליקציה בכל הרמות, הוא בכך שהם מביאים את המתאמן לאימונים מהירים וחווייתיים תוך הבנה איך לנוע ולהתאמן בעזרת משקולות YBell, תוכניות האימון בקורסים השונים מבוססות השגת מטרות ויעדים, מה שנותן תחושה טובה של הישגיות והתקדמות.

HYPERICE

הייפראייס הינה חברה אמריקאית העוסקת בתחום שיקום וריפוי שרירים ונחשבת למובילות בתחום בעולם הספורט. החברה פיתחה מכשירים רבים ייעודיים למתן מענה לטיפול בשרירים למגוון מטרות. בין המכשירים ניתן למנות VYPER גליל עיסוי רוטט, כדורי עיסוי שונים, חגורות חימום ועיסוי ייעודיות לגב ולברכיים ועוד.

החברה פיתחה את אקדח העיסוי Hypervolt- הייפרוולט. הוא פופולרי מאוד בקרב כדורגלנים ומתאמני כושר מקצועיים ומצויין גם למתאמנים חובבים. הייפרוולט בעצם ממנף את פעילות הכושר בכך שהוא מעסה באופן מקצועי את השרירים. הוא פותח על ידי מדענים בתחום הפיזיולוגי, ופועל בסינתזה של טכנולוגיות: מאיץ את חימום השרירים על ידי הפעלת לחץ ממוקד לשכבות השונות של רקמת השריר, מפחית את כאבי השרירים והנוקשות שלהם וגורם להרפייה והרגעה של השרירים לאחר אימון. ההגעה לסיבי השריר השטוחים והעמוקים משפרת את גמישות השריר ואת טווח התנועה שלו.

בנוסף משולבת במכשירי הייפרוולט טכנולוגיית דחיסת אוויר דינמית כדי לשפר את זרימת הדם, הטכנולוגיה גם משפרת את מהירות ההתאוששות מכאבים או פציעות בשרירים כתוצאה מהאימון ואף מסייעת במניעתם.

המכשיר משלב רטט בשלוש עוצמות ניתנות לכיוונון, וכן טכנולוגיית דחיסת קרח. המסייעת בשאיבת בצקת, הפחתת נפיחות והרגעת כאב. הקור מגביל זמנית את זרימת הדם לאזור הפגוע והדחיסה מפחיתה נפיחות על ידי שאיבת נוזלים.

 מה שמייחד את היפרוולט זה שהוא מתלבש על האזור בגוף כמו סד בעיצוב חדשני שאינו בולט, ומאפשר למתאמן ללבוש אותו ולהמשיך לנוע בחופשיות בשגרת חייו, תוך שהגוף מקבל את הטיפול הדרוש לו.

אז אם אתה איש ספורט מקצועי, או מתאמן חובבן המכשיר ללא ספק ישפר את חוויית האימון והישגי האימון שלך.

אפליקציית Hyperice

היפרוולט מתמשק עם אפליקציה ייעודית. האפליקציה ממנפת את השימוש בהייפרוולט, לדוגמא, המתאמן יכול לסמן באפליקציה את האיזור בו הוא מעונין בעיסוי. והאפליקציה מספקת לו מידע הכולל סרטון הסבר, מה שמאפשר למתאמן להרחיב את הידע המעשי  בעבודה על השריר המיועד תוך תזמון משך הזמן הדרוש לעיסוי שלו.

טוויסט חכם במיוחד הקיים באפליקציית הייפרוולט, הוא כזה: מתאמנים בעלי שעון חכם כמו אפל ווטש, השעון יודע לדווח לאפליקציה מהו האימון שביצעתם, לדוגמה ריצה, ובהתאם האפליקציה מציעה עיסוי על שרירים ייעודיים.

KEISER

קייזר הינה חברה ותיקה המייצרת אופני כושר. היא מובילה את התחום כבר 45 שנה. קייזר זוכה למוניטין בכל עולם הספורט התחרותי והמקצועי, יותר מ 80% מקבוצות הספורט המובילות בעולם מתאמנות במכשירי קייזר, מכוני כושר וסטודיואים בכל העולם משתמשים באופני קייזר. אופני קייזר מאושרים רפואית על ידי מכון הבריאות העולמי.

בפרוג’ים ניתן להשיג את מיטב הדגמים של אופני קייזר. ניתן לחבר את אופני הכושר למגוון אפליקציות של אימוני רכיבה כדי לשדרג את השימוש ולמצות את מירב הפוטנציאל מהאימון באופני קייזר, נרחיב פה על אפליקציית THE RIDE KEISER.

אפליקציית THE RIDE KEISER

ניתן לחבר את האופניים לאפליקציית THE RIDE KEISER ולצפות בסרטונים מובנים של מאמני כושר בינלאומיים המדריכים את המתאמן תוך כדי הרכיבה. ניתן לצפות בשיעורים בטלפון או במחשב- באופן הנוח לכם,  תוכניות האימון המקוונות נבנו על ידי מאמני כושר הטובים בעולם והמתאמנים יכולים להתקדם באופן מדורג ומובנה, ליהנות מתוכנית אימון חווייתית ומקצועית בסטנדרטים בינלאומיים, ולקבל משוב מקצועי המנטר את קצב ההתקדמות שלהם.

כתיבת תגובה

אודות פרוג'ים

פרוג'ים ספורט – PROGYM, חברה מובילה בתחום הספורט ואימון הכושר. מייצגת בבלעדיות בישראל מותגים בינלאומיים בתחום הספורט, אימון כושר ומכשור מקצועי לחדרי כושר.

מאמרים אחרונים

פרגנו לנו בלייק

ידע זה כוח

עוד מאמרים מעניינים

דילוג לתוכן