באיזה ציוד כושר כדאי להתאמן להשגת תוצאות טובות?

התאמן בטוח, מבוקר ונכון עבורך!

הדור הבא של מכשירי הכושר!

אימוני כושר מתבצעים לרוב בעזרת ציוד מקצועי אשר מיועד באופן ספציפי לכל פעולה. הציוד עבר לאורך השנים שינויים והתפתחויות כאשר המטרה העיקרית היא לאפשר למתאמנים להגיע להישגים הגבוהים ביותר בלי לסכן את בריאותם.

פציעות במהלך הכושר

פציעות ספורט הן מושג ידוע אשר רלוונטי לכל העוסקים בספורט. אפשר לראות כי מתאמנים תחרותיים לא פעם נפגעים בשל פעולות שיכולות להימנע וכך גם העוסקים בחדרי כושר. הנחייה במקרה זה תואמת רבות למניעת הפגיעה, אך היא אינה מספיקה. ציוד מקצועי לחדרי כושר צריך להתאים לאופי האימון וחדר הכושר צריך לשאוף להחזיק את הציוד ברמה הגבוהה ביותר שישמור על המתאמנים ויעניק להם את התוצאות הרצויות.

הגישה של חדרי הכושר, המאמנים למיניהם ושל המתאמנים עצמם צריכה להיות גישה מונעת פציעות. לשם כך חשוב מאד לבצע את התרגילים כהלכה, להקפיד על חימום, לפנות להדרכה ולהתקדם אל מכשירי הכושר אשר יכולים להבטיח את התוצאות הטובות והבטוחות ביותר.

מהי השיטה הפנאומטית?

השיטה הפנאומטית משתמשת בלחץ אוויר. בניגוד למכשירים רבים בחדרי הכושר אשר מתבססים על משקולות שיוצרות את העומס על השרירים, במקרה זה מדובר בלחץ אוויר אשר אפשר לכוון אותו בצורה מדויקת ובעזרת המכשירים השונים ליצור אימון בטוח, יעיל, מבוקר ומונע פציעות. המכשירים השונים העובדים באמצעות שיטה זו מגוונים ובהם גם אופני כושר וכן אפשר למצוא גם מכשירי כוח לחדרי כושר המתבססים על טכנולוגיה זו.

היתרונות של שיטה זו רבים, היא מונעת פציעות ומאפשרת לכל מתאמן לכוון לעצמו את רמת הכוח באופן מדויק. אפשר לראות כי במכשירי חברת KEISER המתבססים על שיטה זו משתמשות הנבחרת האולימפית של ארצות הברית, נבחרת הכדורגל של גרמניה, קבוצת הכדורגל ההולדנית אייקס ועוד.

מגוון מכשירי כושר וכוח

השיטה הפנאומטית מאפשרת לך ליהנות ממגוון רחב של מכשירים, בהם מכשירי כוח ואירובי. המכשירים מגיעים עם מגוון אפשרויות ופונקציות כאשר לכל סטודיו ומכון אפשר להתאים את המכשיר הנכון לו ביותר. כדאי לדעת כי במכשירי חברת KEISER משתמשים מתאמנים רבים אשר רוצים להשתפר בענף הספורט שלהם כשהאימון הוא בעצם השלמה לענף המועדף עליהם. שימוש במתקנים אלו מפתח את יכולת התנועה ומשפר את התוצאות גם למתאמנים העוסקים בטניס, כדור יד, כדור סל ועוד שלל ענפים תחרותיים.

רכישת ציוד מקצועי לחדרי כושר

מוצרי חברת KEISER הם מוצרי כושר מקצועיים אשר משתלבים בחדרי כושר, בחדרי אימונים קטנים, בסטודיו, מכוני קרוספיט, מכוני פיזיותרפיה, מחלקות שיקום בבתי חולים ומתאימים לעבודה גם עם קהל בוגר אשר סובל מבעיות מפרקים וכאבי גב אך מעוניין להמשיך להתאמן.

ההחלטה לרכוש את ציוד הספורט המתקדם היא פשוטה ועתה ייתכן שהשאלה שלך היא איזה ציוד מתוך המגוון הקיים מתאים ביותר עבורך. באפשרותך לרכוש מכשירי כוח, אירובי, אופני כושר ולרשותך עומד נציג מנוסה ומקצועי שישמח לבחון יחד איתך מהו ציוד הספורט המתאים למקום שלך.

פרוג'ים ספורט

חברת פרוג'ים ספורט, PROGYM, מובילה בתחום הספורט ואימוני הכושר. החברה מייצגת בבלעדיות מותגים בינלאומיים מובילים בתחום הספורט ומחזיקה את מוצרי KEISER. החברה מעמידה לרשותך ניסיון עשיר בתחום ותשמח להמליץ לך על ציוד מקצועי לחדרי כושר לרבות אופני כושר ומכשירי כוח לחדרי כושר, בהתאמה לסטודיו או למכון שלך.

זה הזמן שלך להתקדם אל המכשור המתקדם ביותר, למנוע פגיעות אצלך בחדר הכושר ולהציע ללקוחותייך את האימונים היעילים והבטוחים ביותר. הנחה של 5% מחכה לך עם בקניית אופניים ובנוסף הובלה והתקנה חינם. לפרטים נוספים, כל שעלייך לעשות הוא ליצור קשר.

כתיבת תגובה

אודות פרוג'ים

פרוג'ים ספורט – PROGYM, חברה מובילה בתחום הספורט ואימון הכושר. מייצגת בבלעדיות בישראל מותגים בינלאומיים בתחום הספורט, אימון כושר ומכשור מקצועי לחדרי כושר.

מאמרים אחרונים

פרגנו לנו בלייק

ידע זה כוח

עוד מאמרים מעניינים

דילוג לתוכן