אופני הספינינג החכמים של KEISER M3i מבחן

אופני הספינינג החכמים של קייזר KEISER M3I במבחן: האם עדיפים על טריינר?

שי ונסובר  

כשזרקו לי את ההצעה לבחון את אופני הספינינג החכמים של Keiser ה ’M3i’, התגובה הראשונה שלי הייתה 'לא תודה' שהרי איך זה מתקשר לעולם הטריינרים שאני עוסק בהם במדור זה? מה לספינינג ולאימון אינטרוולים ב TrainerRoad או מירוץ  וירטואלי באחד ממסלולי Zwift? אלא שאז יצר הסקרנות גבר והתחלתי לחקור ולקרוא קצת…

ככל שהעמקתי בנושא, חשבתי לעצמי שזה דווקא יהיה מעניין לבדוק האם אופניים אלה, הפונים כברירת מחדל לשוק אימוני הספינינג והכושר, יכולים להתאים גם לרוכב indoor וטריינרים קלאסי. שבוע לאחר מכן, זכיתי לביקור של קותי, היבואן והנציג הרשמי של Keiser בארץ שהציב אצלי בסלון את האופניים ולאחר כשלושה שבועות בהם ביצעתי עליהם לא מעט אימונים שונים ומגוונים, אני יכול להגיד בבטחה ובסוג של ספוילר לכתבה זו שאני שמח ששיניתי את דעתי.

אז הנה כל מה שרציתם לדעת על Keiser, ה ‘M3i’ ועל הדרך גם על קצת מן ההבדלים בין סוגי אופני ה indoor השונים. אה, ואם לא ציינתי זאת מקודם, אז האופניים הוחזרו ליבואן לאחר הבדיקה.

קייזר – כרטיס ביקור
חברת Keiser הינה חברה אמריקאית ותיקה הפועלת משלהי שנות השבעים של המאה שעברה. כפי שהשם עשוי לרמז, את החברה הקימו צמד אחים עם ייחוס גרמני: דניס ורנדי. שניהם בעלי התמחות הנדסית בעיצוב מכונות ומכשירים מבוססי התנגדות, שהובילו לפיתוח ועיצוב ציוד ספורט מתקדם. לקייזר יש שלל מערכות כושר ואימונים פונקציונליים, כמו גם גולת הכותרת בכתבה זו: אופני אימון מדגם M3 אשר מאז יציאתם לשוק, אי שם בשנות השמונים זכו ל 3 שדרוגי דורות משמעותיים – ה 'M3', ה 'M3 Plus' ו- ה 'M3i' עם למעלה מ 300,000 זוגות אופניים אשר נמכרו במרוצת השנים למכוני כושר וספינינג כמו גם ללקוחות פרטיים.

ה Keiser M3i – מפרט נתונים עיקרי
גלגל תנופה במשקל 3.63  ק"ג
מנגנון התנגדות מגנטי
התנגדות מקסימילית של כ 900 וואט ב 90 סל"ד ; כ 1,500 וואט במהירויות גבוהות יותר.
24 הילוכים רציפים
ללא שליטת גורם צד שלישי (אפליקציה) בהתנגדות (אינם תומכים במוד ERG ו SIM)
קישוריות Bluetooth 4.0 לאפליקציות. שידור נתוני וואטים וסל"ד בפרוטוקול ייעודי (אפשרות לשידור פרופיל וואטים וסל"ד סטנדרטי באמצעות מגשר הנמכר בנפרד)
תמיכה בקריאת נתוני דופק מחגורות דופק המשדרות בפרוטוקול GymLink
מסך נתונים מובנה
תאימות לרוכב – במשקל עד 136 ק"ג ובגובה של בין 125 ס"מ ועד  205 ס"מ
לא נדרש חיבור לחשמל
בעלי תו תקן EN ISO 20957-1  – למערכות אימון נייחות
מידות: 1.143 מטר גובה ; 66.04 ס"מ רוחב ; 1.244 מטר אורך
מידת Q Factor באורך 197 מ"מ. אורך זרוע הקראנק – 170 מ"מ
משקל 38.55 ק"ג
אינם דורשים כיול
פדל דו צדדי המאפשר תופסן רצועה מובנה (cage) או קליט שימנו SPD – ניתן להחלפה לכל פדל רכיבה סטנדרטי
5 שנות אחריות על השלדה ו 3 שנות אחריות על חלקים מכניים
מחירון: 8,500 ₪ כולל מע"מ (לא כולל מגשר בלוטות ייעודי). שיווק בישראל – Pro Gym – Performance training, תל מונד

כתיבת תגובה

אודות פרוג'ים

פרוג'ים ספורט – PROGYM, חברה מובילה בתחום הספורט ואימון הכושר. מייצגת בבלעדיות בישראל מותגים בינלאומיים בתחום הספורט, אימון כושר ומכשור מקצועי לחדרי כושר.

מאמרים אחרונים

פרגנו לנו בלייק

ידע זה כוח

עוד מאמרים מעניינים

דילוג לתוכן